• A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • Hrvatski
  • Стара версія
1 квітня 2016 року газета "Задарський лист" опублікувала статтю Посла України в Хорватії Олександра Левченка "Медіа-істерія навколо МіГ-ів"
Опубліковано 01 квітня 2016 року о 16:52

Медіа-істерія навколо МІГ-ів

Трамвай зупиняється на зупинці. Журналіст пише: Чому трамвай стоїть посеред вулиці і заважає перехожим та руху транспорта?! Напевно, він поламався!  А можливо, його замінували терористи?! Трамвай зачиняє двері й рушає далі. Журналіст: ой-ой-ой! Хто дав дозвіл поламаному та замінованому трамваю вільно пересуватися містом? Та це ж злочин нашої влади!

Цією історією я хотів «перенести чари» брудних методів, якими користуються ті журналісти, котрі цими днями займаються цькуванням української компанії «Укрспецекспорт» та заводу в Одесі, які в 2013-2015 рр. здійснили ремонт хорватських винищувачів МІГ-21. Нагадаю: сьогоднішня кампанія є лише репризою цькування, що в хорватських ЗМІ відбувалося впродовж майже двох років, коли українська компанія змагалась в тендері на отримання військового замовлення. В той час факти беззастережно перекручувались, а коли аргументів не вистачало - тоді просто-напросто вигадувались брехливі історії, що сміливо можна було віднести до повного абсурду. Сьогодні на гори тих старих вигадок вивалюються свіжі. Головні й вишукані «козирі»  - це два по суті взаємозаперечних твердження: перше - українці в Одесі лише вдавали що виконують ремонт, і друге -  вони «зліпили» нові літаки зі старих запчастин (хоча мені здається, що легше зробити звичайний ремонт, аніж гратися в лего з вживаними деталями) .

Але кісткою в горлі глашатая такої теорії стала та незаперечна обставина, що перебіг ремонту в Одесі постійно наглядала група спеціалістів Міноборони РХ, і кожен найменший крок, зміна кожного гвинтика строго документувалася за участю обох сторін. А це значить, що згадані зловживання навіть теоретично є неможливими.  Але – якимось чудом – один журналіст, який є незаперечним лідером сьогоднішньої брехливої кампанії, раптом стає власником листа техніків і офіцерів Хорватських військового-повітряних сил, які в Одесі здійснювали нагляд за ремонтом. В листі вони начебто нарікають Міноборони РХ на те, що «їх змушують дивитися в іншу сторону, в той час як український завод порушує безпекові рамки псевдо-ремонту, тобто ремонт взагалі-то і  не здійснюється». Виявляється також, що хорватські техніки самі повинні були здійснювати ремонт, а непорядні українці відмовлялися їм за це платити, та ще й погрожували.

Перепрошую, панове! Як українські інженери могли змусити  «дивитися в іншу сторону» офіцерів іншої держави, яка, окрім всього, є ще й державою-членом НАТО та ЄС? І який офіцер щось таке міг би стерпіти!? Це ж не діти в дитсадку!

Будь-який абсурд може мати дві сторони – драматичну і комічну. Здається, що зараз ми маємо справу з комічною. Тож я і перепитую: хто дозволив, аби поламаний і замінований трамвай їздив містом?

Олександр Левченко,

Посол України в РХ

,

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux